Un petit fragment del diari de la Sara

Dimecres 24 de desembre

IMG_20150220_122538

Avui és Nit de Nadal!! No tinc moltes ganes d’escriure, però faré l’esforç d’escriure perquè demà estaré tot el dia de festa. Al final no he pogut llegir avui.

Dijous 1 de gener

Que bé! Ja estem a l’any 2015 i hem deixat enrere la merda de l’any 2014; ha estat un any ple de tristeses i desgràcies. Avui he llegit unes quantes pàgines del llibre 2CV.  No m’han agradat perquè el Rata s’en va a l’altre barri, és a dir, que es mor; la Lola, una prostituta amiga dels germans protagonistes es detinguda i en Manuel i en Víctor es troben sols i perduts a la ciutat. Han d’apanyar-se sols i a pesar de tot segueixen endavant com poden.

IMG_20150220_122513Dissabte 3 de gener:

Avui he acabat el cinquè capítol. M’he emocionat. Al final d’aquest capítol, un senyor gran es posa a parlar de la seva parella, que es morta i llavors m’ha recordat a la meva àvia que fa poc va morir. Quasi m’he posat a plorar…

Deixa un comentari