Day: 12 Mai 2015

L’Ailyn i “Romeu i Julieta”

3 de febrer 2015

Avui començo un altre llibre, Romeu i Julieta. Tinc moltes ganes de llegir-lo perquè havia escoltat la història, però no l’havia llegit mai i ho volia fer, ja que és una història que tracta de l’amor impossible.

6 de febrer 2015

El llibre fins on he llegit no està malament, és el començament de la història i encara no ve la part bona. No he tingut gaire més temps de llegir.

10 de febrer 2015

Avui he llegit bastant, i la veritat és que m’agrada i me’l podré acabar. Em transmet pena i a vegades entusiasme, de moment no ha vingut la part de l’amor.

romeo-y-julieta_1

12 de febrer 2015

Avui he volgut avançar el llibre, ja que tot el cap de setmana estaré molt ocupada i no podré llegir.

17 de febrer 2015

He estat llegint, i ja s’està posant molt interessant, ja arriba l’acció de la part que a tothom li agrada.

“Julieta :Trista de mi! Oh,Romeu,Romeu! Per què et dius Romeu?”

M’he adonat  que aquest fragment ja l’havia escoltat i m’ha transmès amor, molt amor i no sé perquè, la veritat és que continuo llegint amb moltes ganes.

romeo-y-julieta_2

24 de febrer 2015

Continuo llegint, després d’una setmana de repòs, sabia que havia de llegir, i la part en què em vaig quedar estava molt interessant. Estan passant moltes coses, jo sabia una mica de què anava la història, però mai no l’havia llegit de “pe a pa” i m’ha agradat molt. Romeu i Julieta moren, però enamorats i casats que és el que ells volien i és la part més bonica de tota la història.
M’ha transmès amor, ganes d’anar al teatre i el que penso és que a pesar de tot, l’amor triomfa de totes les maneres, mai es impossible, i el relat de Romeu i Julieta ho demostra. El recomano.

Ailyn Fernández, 3A